Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΚΕΝΟ



















Θέλω μια ανάσα σου καυτή
να ζεστάνει του χειμώνα τη σιωπή
δε σου ζήτησα κάτι πολύ
και άθελα σου μου χάρισες τη γη
με την ταχύτητα φωτός
κάνω ταξίδια στην μορφή σου σαν τρελός
θέλω να χαθώ σε μια σκιά
να δω αν με ψάξεις μόνο μια φορά

Γύρο απο σένα να γυρνώ
να κάνω κύκλους στο ατέλειωτο κενό
το κέντρο όλου του κόσμου να είσαι εσυ
κι αγκαλιά μου η δική σου φυλακή
τώρα που τελειώνει το εγω
το αληθινό σου πες μου εσυ το σ αγαπώ
τώρα που τελειώνει το εγω
πριν σ αγαπήσω θα σε ονειρευτώ

θέλω ενα φιλί σου δυνατό
να μου λυγίσει κάθε δυσταγμό
είμαι εγω παιδί ρομαντικό
σε κάθε τοίχο βλέπω μόνο ουρανό
με την ταχύτητα φωτός
κάνω ταξίδια στην μορφή σου σαν τρελός
θέλω να χαθώ σε μια σκιά
να δω αν με ψάξεις μόνο μια φορά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου